ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 11/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 11/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. Zamówień Publicznych w Wydziale Organizacyjnym

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-05-16

Ogłoszono dnia: 2018-05-16 przez Elżbieta Marciniak

Termin składania dokumentów: 2018-05-28 16:00:00

Nr ogłoszenia: 11/2018

Zlecający: Starosta Zielonogórski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe – rok stażu pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi (może to być doświadczenie zarówno po stronie zamawiającego jak i wykonawcy),
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks cywilny w zakresie umów cywilnoprawnych oraz zobowiązań,
  • predyspozycje osobowościowe - sumienność, obowiązkowość, dokładność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność za wykonywane  prace, rzetelność i staranność ,
  • umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Określanie rodzaju i ustalanie trybu zamówienia publicznego.
  2. Organizowanie i prowadzenie zamówień publicznych w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie:
    - oszacowania wartości zamówienia,
    - sporządzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami w tym wzoru umowy,
    - sporządzenia ogłoszenia o przetargu,
    - zamieszczania ogłoszenia o przetargu w BZP, Dzienniku Urzędowym UE, BIP,
    - udzielania wyjaśnień do specyfikacji,
    - oceny złożonych ofert,
    - przygotowania i rozstrzygnięcia postępowania,
    - poinformowania wykonawców o rozstrzygniętym postępowaniu,
    - przygotowania umowy zgodnie ze wzorem,
    - ogłoszenia o zawarciu umowy,
    - zamieszczanie  ogłoszenia o zawarciu umowy w BZP, Dzienniku Urzędowym UE, BIP,
    - sporządzenia protokołu wraz z załącznikami w sprawie udzielenia zamówienia.
  3. Organizowanie i prowadzenie postępowań w ramach Zarządzenia Starosty o wydatkowaniu środków publicznych.
  4. Współpraca z wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentów niezbędnych do postępowania o zamówienie publiczne.
  5. Prowadzenie monitoringu depozytów stałych, wadiów i zabezpieczenia należycie wykonanej umowy.
  6. Udział w nadzorze realizacji inwestycji lub remontów oraz innych umów z wybranym wykonawcą.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami  i zasadami.  Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902 ze zm.)  pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-05-28 16:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 28 maja 2018 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym”.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko „Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902 ze zm.).

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-05-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-05-16 13:13:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-05-16 13:14:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-05-30 10:24:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
812 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony